Akibat makan campur-campur

Salam semuaa.... fuhhhhhh lama betul tau update blog, 
Updated sales yang terbaru, hahhahaha kira ni mai mood rajin la ni nak masukkan entry dalam blog....
ini pic sales  utk Armstrong Auto Prai.. diorng tempah Assorted  Cheese Tart iaitu filling blueberry, strawberry, kiwi, chocolate N chocolate oreo... waahhh ape kena ngena ngan post title entry aku ni plak.... alkisahnya, semalam seblum aku nak letakkan filling, macam2 aku bedal, semua jenis makanan yg tak sesuai utk aku mkn spt laksa, pulut kacau laa, ditambah si Atun belanja mkn nasi kandar, mau semalam hampir tak bole bangun, FYI aku ni mmg tak sesaui makan nasi kandar dari kedai M....L ni, tapi heran sangat nasi kandaq kedai lain ok la plak(Atun kata Mindset aku dok pikiaq sakit tu yg sakit) gerenti bdan jadi berangin..pehhhh bukan calang-calang punyer berangin,, nasib ada ibu tersayang sanggup urutkan anaknya ni.. aaikkk terbalik, mak lak urutkan anaknya...abih aku transfer angin ke Mak, kesian kat mak, tapi Alhamdulillah, angin dalam badan dapat dikeluarkan dengan jayanya..Ringan je badan dengan kepala aku, teruslaa ke dapur siapkan cheese tart ni, kalo tak sihat jugak semalam, kenala aku  ambik cuti hari ni... Tq mak....

Peringatan utk diri sendiri: Makan berpada-pada jangan pakai bedal ja..kelak badanmu sendri yang merana..huhuhuhuhuuhhuu


Comments