Cuti2 Pangkor

Salam...
 N3 kali ni lari ckit dari kebiasaan, tuan tanah sangat2 stress dan letih sangat kat dapur, kali ni, tuan tanah mau beristirehat cuti2 ke tempat yg boleh menghilangkan stress huhuhu......  xdela jauh  sgt pangkor je  Kira release jgak la tension di hati ni, aku p sana dgn member since aku sekolah menengah lagi until now...  kitorang p naik bas je, nak adventure laa kunun... naik bas dari Sg Petani -Butterworth-Lumut tanpa booking hotel ke chalet ..hehehhehe nasib baik ade chalet, bole laa dari xde kan, tpi  a bit pricey..... kalo booked by Agoda @ booking.com leh dapat murah ckit..xpe dah berlalu.. biarkan lah menjadi sejarah.. hahaha sepatutnya harga tu dah boleh dapat dok hotel inclusive breakfast lgi..hahahahha..3 hari 2 malam kat sana, rasa boring plak, planning asal ambik 2 hari 1 malam jekk,, akak kat terminal feri dok pujuk2 aku ngan member  suh dok 3H2M .... dia punyer Marketing Strategy menjadi, maka duduk lah dekat sana 3H2M. Overall, OK laa, tapi pergi hari jummat, kdai makan banyak tutup, jenuh nak cari makan, dan tak menepati citarasa aku sikit....Bila malam baru ada kedai makan seafood dibuka, ok jugaklah rasanya....tapi aku suke makan kat kedai seafood hari keduanye coz memang sedap, tp dek sebab lapar sangat, xsempat nak capture any pictures..eeemmm...really hungary derrrr...Lets Pic talk....Upload ckit je, yg lain gmbr tuan tanah ngan member jaaa.... 

 Dinner - 1st Nite, xhabis pun...
 Night View @ Teluk Nipah
 Kat sana burung hornbill banyak tol. dalam aku dok tengah makan kat tepi pantai, tetiba bertempek sebelah aku...huhuhuh xsempat capture...dh terbang atas pokok tu
 Pantai Teluk Nipah
 Tempat pembuatan Kapal
 Galeri Pangkor, tula memberku.
tu diaa tuan tanah interframe...

Comments