Saturday, December 15, 2012

Makan nie je laaa ....

Salam....
Mood aku sekarang rasa sunyi sangat bila Mak ngan Abah xde kat umah, kalo x, balik keje leh sembang ngan mak ngan abah..tpi bslik2 dok melayan tv xpun layan jer lappy... bosannyee.. nak tunggu atun blik keje, kul 10 bru sampai umahh..huhuhuhuhu bosan, xde org nk sembang, atun sampai2 je umah trus ja tido, esoknya, awal2 pagi dah kluar..huhuhuuhuh..... xpelaa, SABAR jela zu....Mood nak masak pun xbrape nak mari, masak pun xabis, iyeaa berdua aje nak  makan , bukan nk makan byk pun, aku masak yang ringkas2 ajelaaa.... 
Tapi kena masak jugak, makan kat kedai selalu JEMUUUUU.....
ni menu aku hari ni:
Masak 1 jenis lauk 1 jenis sayur cukup la tu kan?
Ayam Masak Sambal Hitam.. Favourite ni, mak suka sangat masak ayam ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...