Smoothie Epal Hijau

Salam....
Di atas request mak aku yang teringin minum something refreshing ,kebetulan plak plain yogurt banyak lagi, tambahan pulak stok untuk epal hijau banyak , so aku decide ler nak buat smoothie epal hijau  cara aku daa.... sedap sangat, alaa2 minuman yogurt gitu..hahhahaha... siap stok simpan dalam freezer  lg.. tapi bila aku nk cari pulak smoothie tu, alamakkk habis sudaaa... mak ngan abah sudah habiskan..hehhehe, xpe, yang penting mak ngan abah suke...Mak request ni, selepas dah rase smoothie Strawberi yang aku buat sebelum ni, rasa nak tayang gambaq Smoothie pun malu, sebab gambaq xcantik, dah laaa ambik gambar masa buat cupcake orang order, so xdelaa menarik gambar tu, tapi aku nk tayang jugakkk..... nanti yee....


Ni cara die:

Bahan2
2 biji epal hijau - buang kulit yerr.. tapi kalau tak nak buang kulit pun ok
1 cawan plain yogurt
2 cawan ais kiub
2 camca gula - madu pun ok
sedikit air

Cara:
Masukkan ke dalam Blender  semua bahan2 tersebut.kisar sehingga hancur.then siap laa....Senangkan?


Comments