Restaurant Review : Spices Of Penang

 Salam Jumaat....
Hari ni, aku nak review skit restaurant yang aku baru je pegi..
kalau tak silap restoran ni baru je buka dekat Village Mall  Sg Petani , ramai sangat  orang, kebetulan aku teman Mas cari bengkel untuk ketuk dan cat kereta dia, terasa lapar sangat,so kita orang decide untuk makan je kat Sini.  Maklum la breakfast pun belum ambik, apa lagi mula laa order, tengok menu kat Spices of Penang macam sedap2 belaka jee....  Mas order Dragon Fruit Juice dengan Ayam Panggang Nasi Kunyit  dan aku order Tom Yam Seafood Beehoon dan Soursop Ice blended..eeemmm yummy2, die punyer tom yam sedap sangat, pekat dan pedas.. tapi tak tau laa next time aku pegi masih rasa yang sama atau tak, siap berapi2 lagi tom yam aku dalam pot tu... best! setakat ni, rase2 macam sedap lagi dari Secret Recipe, Soursop ice blended memang super Marvelous tau, rase macam tengah menikmati buah Durian Belanda yang sebenar...
 tu dia Tom Yam Seafood beehoon super pedas , masam dan sedap
 Ayam panggang dan nasi kunyit yg Mas order.. sedap jgak, tapi seperti biasa kalau aku kluar dengan Mas, makan tak pernah nya nak habis, aku laa tukang habiskn makanan dia..hihhihihihi...
 hahhahahaha..habis sudah...Alhamdulillah

Comments

Angah said…
mcm sedap ja,harus aku try bila balik sp...
ZurHeritage said…
Harus Cuba anggah,,tambah2 utk org yg suke pedas masam....takut lepas dah xsama jee..kang bertukar tukang masaknyeee