Monday, September 10, 2012

Buah tangan buat Adik Manja

Salam.....
Terasa sunyi pulak bila Adik Manja dah balik kampus.. huhuhuu... kejap je 3 bulan tu, pejam celik dah masuk balik Adik Manja ni.. Selalu die register sesorang, tapi kali ni mak ngan abah ikut skali adik g kl... sekali melawat adik lelaki ku kt kl sambil melepaskan rindu dendam kat cucu pertama ni....Aku sempat menyiapkan sedikit buah tangan buat adik serta adik ipar aku, harap2 berpuas hatii... jom layan pic...
 roti sardin kukus siap untuk di goreng

 Garing dgn rapuh giler, x berminyak pun
 Bilis dan tempe Sira cili manis
 ketpat dan rendang, tpi pic ketupat xde pun
 Lapis Cheezy- aku buat strawberi dan blueberi

Cheese Tart

6 comments:

Angah said...

wei ann,menariknya roti sardin kukus line2 tu,tunjuk ar cara....ngidam aku ni,...kesian baby dlm perot ni....

Angah said...

ceman hang buat bagi lekuk2 kat sardin gulong tu,tunjukla demo weii...ngidam aku tgk ni....

Angah said...

tunjuk arr cara wat lekuk2 kt body sardin gulong tu,...ku tgh ngidam ni

ZurHeritage said...

uuii sori bru bukak blog bz daaa....
hang pregnant kaaa... tahniahh... nanti aku tunjuk demo buat roti sardin tu k..... senang jeeeee....

Angah said...

wuui sampai ter3kali aku bagi komen hahahaaa..kes tak puaih ati tiap kali bagi komen tk tgk dh hahahaha

ZurHeritage said...

hahhahahaha,,xpaaa,,akau akan uruskan k, jgn risau yerr ibu rockk....forever rock

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...