Friday, June 29, 2012

Siap jugak tempahan

Salam Jumaat
N3 ni sambungan dari entry lepas, yang mana , aku kan kata badan aku xberapa nak sihat. Alhamdulillah diberikanNya kekuatan untuk menyiapkan cookies nie. Aku bersyukur sangat, diberi kekuatan olehNya untuk menyiapkkan semua ni. Hari rabu tu, struggle ckit berdepan dengan sakit badan dengan keadaan yg mengantuk sangat, iyela lepas2 kerje terus ja ke dapur, thanks to adik coz tolong aku. Sempat siapkan Crust. Kat bawah ni, pic crust yg sempat aku capture.


dah siap packing, tunggu customer mai ambik.
Hari ni, aku dok buat preparation untuk tempahan untuk doorgift cookies plak....untuk kawan adik aku plak.Nanti aku update plak, next order k.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...