Friday, May 4, 2012

Donut Frozen


Assalamualaikum... selamat malam
Aku baru je selesai siapkan donut Frozen untuk malam ni... cuma tunggu nak packing jap lagi.. ape2 pun.. aku nk tito awai ckit.. esok ade tournament badminton..hahhahaha macam laa aku pandai..tapi sesekali menyeronokkan diri dengan aktiviti macam ni, boleh menyihatkan serta  dapat kurangkan stress....harap2 member beregu aku tak marah kat aku kalo kalahh....
Beratur en. Donut tunggu masa utk di "Packing"

2 comments:

Angah said...

wooowo wwooow lama aku tkmai tgk blog hang,,,hebat2,,,kalo mau beli perfume murah yg ori lehmai tgk blog aku yee...

ZurHeritage said...

heehehhe... mai jgn xmai lawatt....nnti aku nk pi ushar jgak blog hang tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...