Friday, March 16, 2012

Chicken Wing @ Medan Selera Tanjung Aru

Mood hari ni...rasa teringin nak makan Chicken Wing  Tanjung Aru ... aku dok cari kat SP ni, xdak laa.....Chicken Wing susah nak jumpa kt sini, aku heran sesangat pasai apa..... Kalo kt Sabah, nak dapat Chicken Wing ni, cukup senang, kat mana2 ade.siapkan duit jaaa... masa aku kt sana, abang angkat aku, ada jgak blanja makan Chicken Wing kt area Sembulan,, eeemmm bole tahan sedapnya, tapi xdapat la nak lawan Chicken Wing kat Medan selera Tanjung Aru.. hehehhe.. yang membuatkan dia sedap bahan perapan serta sambal cicah dia..wah2 sedap, ni dok cite dah kecur air liur, benar2 sedap, huhuhuhuh kat mana aku nak cari chicken wing macam tu kat SP ni.... xkan nak Fly kt Sabah kot....
cuba tengok gambar atas ni, eeemmm yummy2, segar dari ladang..waaaaa.. yang penting harga chicken wing ni, murah giler.... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...