1st Impression

Assalamualaikum.. selamat malamm...
Hari ni aku nak cite ckit pasal 1st Impression
Apa pandangan korang tentang gambar di atas?

Nampak menarik bukan, sama seperti aku, 1st impression aku tentang makanan ni gerenti sedap, tengok gambar menu makanan ni dgn nama yang begitu BOMBASTIC membuatkan aku dgn adikku teruja untuk mencubanya.. tapi indah khabar dari rupa, aduyaaiii sungguh manis berkrim.. agak2 berapa kati gula yang diletaakkan, dan rasa dia weird sgt.....xberupaya untuk menghabiskan makanan ni, selalunya, aku ni bab makan xdala memilih sangat kecuali betul2 xsedap n xbest aku xleh telan, kekadang 1st impression kite tersasar dari landasannya...cara die impress tu dah cukup baik, tapi perlaksanaan rasa agak kurang... wahhh22.. mengomen la plak aku ni..hahahahha..

p/s: makanan yg xsantek xsemestinya xsedap...try dulu then buat keputusan.. heheheh.. 

Comments