Sabah Part 4 - Solemnization & Reception (Daus & Dyan)

Akhirnya tiba juga hari yang di nanti-nantikan iaitu Majlis penikahan dan Majlis Resepsi pihak perempuan di Dewan SESB Sabah. Alhamdulillah segala yang dirancangkan berjalan dengan lancar. Majlis diatur dengan begitu rapi oleh pihak pengantin perempuan. Majlis Pernikahan tersebut dijalankan di rumah nenek pengantin perempuan.

Di sini aku Uploadkan gambar-gambar disekitar Majlis Akad Nikah serta Resepsi.

Majlis Pernikahan
aku tengah touch up ckit2 adikku
Rombongan Kami




Antara hantaran Kami
Senyum Kambing
Berdebar Menantikan Akad
Seriusnya..hahahahah
Sempat kenyit mate lagi.. poyo jeadik aku ni







Aku dengan pa'aan
wahh.. siap ade press conference lakk..hahaha
Peace sokmo.. mcm akaknye jgakk
Kami sekeluarga
Hantaran dari pihak perempuan
Majlis Resepsi
Kami yang sedondon
"Register nama dulu kak"
Siap ade band..."THE JANs"
Ahli keluarga baru.Selamat Datang Diyana ke dalam Keluarga Kami
Mak kata kta Abah.. Baca doa dulu


Aku, Mak dengan Meme Dyan
Atun dan Bunga

  
Selamat Pengantin Baru buat adik serta adik ipar yang tersayang. 

Comments