Sabah Part 2







Sesampai je ke sabah Kami telah ditempatkan di Promenade Hotel Service Apartment. Kesemua Pic nie aku ambik dari Blog adik aku ATUN , dia bagi  izin untuk aku uploadkan Pic2 tu.. Alhamdulillah.. berbaloi jugak dok sana, hampir seminggu kami sekeluarga tinggal kt situ..Selesa, betul2 tengah KK town.. best dekat dengan Centre Point, nak g pasar Filipin ,aku ngan atun jalan kaki ja.. and the best thing is.. dekat bebenor dengan McDonald, ambil mase 3 minit je, turun dari apartment terus jumpa dengan McD..best..best..best laa..segalanya dekat. Cuma  nak cari parking susah ckit laa kat cni... tp kalo kite menginap kt Promenade Hotel Service Apartment ni, untuk parking kat Basement adalah Percuma, hanya perlu pegi cop Tiket kat Receptionist  je, tp kalo malas nak pi cop, terpaksa laa bayar mahal ckit...

Comments

sgt best bilik ni brp semlm?
ZurHeritage said…
aku xsure laa liaa.....org sponsor aku dah xambik tau dahh.. hihihihi kalo xsilap, murah babe....