Sunday, November 27, 2011

Sabah Part 1

Sabah lagi? Rezeki tu, bukan senang nak pi Sabah,tambahan pulak bila dapat fully sponsored by my brother n my sister in law ni. Alhamdulillah dengan keizinanNya dapat sekali lagi aku terbang ke sana, tambahan pulak bos aku bermurah hati bagi cuti tanpa rekod kat aku... yahhhhoooo.. thanks too buat mama aishah, k pah n k sal..hihihih..so dapat laa aku bercuti seminggu.. bole rilekskn fikiran..tp xdelaa bole nk rileks kn fikiran sangat, aku ke sabah ada sebabnya, untuk menguruskan Majlis pernikahan serta perkahwinan En. Mohd Firdaus Abdullah merangkap adik lelakiku, dengan pilihan hatinya, Nur Diyana Mohammad yang kini dah jadi pun adik iparku.. Aku, Mak, Abah dan Atun bertolak ke KL pada 15 Nov, dapat la rehat kt KL sehari. Kitorang bertolak ke Sabah pada 16 Nov , pada pukul 12.45 tghhari. Kat Bawah ni Pic2, yang Atun snap mase kt  KLIA.

Sedang khusyuk dengar crite mak.hihihiih
ni la adik iparku.. nurdiyana bersama dengan adik lelaki die
tu dia pengantin lelaki.. macho la kunun..hihiihi
aku ngan adikku
Peace sokmo
adik iparku tengah check in ..opsss belum jadi lagi adik ipar mase ni

Banyak tak barang kami ni, penuh dengan hantaran dengan doorgift
Family "ku"

sempat lagi posing..thanks to our photographer... Miss Are Tun
Flight Kami

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...