Hidangan Ringkas di hujung Minggu

Dapat je tahu adik dan bakal adik ipar nak  balik sp, aku siapkan la hidangan ringkas buat bakal pengantin ni, biase2 aje, tp Alhamdulillah sedap. Bakal adik ipar aku ni, suka sangat makan kek, roti, so aku planning laa wat sardin roll yang akak kat opis aku ajar.. sempat jugak aku niaga sardin roll ni masa bulan posa, permintaan menggalakkan... sampai x menang tangan nak buat sardin roll ni, tq kak Sal ye..hehehhe....cuma aku buatkan sedikit kelainan, kalo masa niaga tu aku masukkan ubi kentang, tp untuk adik n bakal adik ipar, aku tambah mayonis serta Cheezy.. sedap kata diorang...manakala menu lain yang aku masak, mee goreng serta laksa lemak. Laksa lemak ni memang sedap sangat aku dapat rezeki dari akak Sharifah Noor Azimah , die ni terror wat laksa lemak, pertama kali mak aku makan mase kak pah masak untuk open house ofis, mak aku ni sampai terkenang2, sebelum ni , kak pah dah penah ajar, tapi lupa la plak macam ne nak buat, siap mak aku suruh call kak pah lagi untutk dapatkan resepi Laksa Lemak kak pah ni, memang terbaek.. Alhamdulillah sukses... semua org memuji kesedapan laksa lemak tu...Once again, tq kak pah.... 

inti sardin roll, letakkan sedikit cili padi
Roti yang telah siap digulungkan
Letakkan Mayonis, hehhehe sampai meleleh mayonis, punye la banyak aku letak
Roti yang telah siap digoreng
Resipi sardin roll ni, sangat ranggup dan tidak serap minyak
Siap letakkan cheezy..eemm sedappp

mee goreng yang turut menjadi menu kami

Laksa lemak resipi kak pah sedap sangat

Comments

azi said…
Zu...
Ya..Allah!!!!..semuanya sedap2...awat la tak bawa mai ofis sikit...ha..ha...