Sunday, April 17, 2011

Sukanya hati dapat Makan Soto Mak Masak..

Assalamualaikum...
Salam semua.. bertemu lagi.... hari ni, zu heppy sangat!!!..mana x nye... masa zu kat opis ptg tadi, zur dapat panggilan dari adik..tapi Zur xdapat nak jawab.. tapi selalunya, kalau adik zur, si Atun yang call nk dekat kul 5ptg ,Zur rasa mesti dia nak zur tapau makanan kat HOTMAS tu, xpun pesan nescafe ais kawww kt ctu.. so.. Zur pun call Atun semulaa...tapi tekaan Zur meleset... bile zur call si Atun ni... Atun kata.... Kakak, mak kata xpayah beli apa2..hari ni mak masak SOTO....!!!!!!!!!!!
WWWOOOWWWW...mak masak soto.dengan nada yang terkejut.... dah lama, Zur x rasa mak masak Soto.. selalu Zur yang masak.... dah bosan rasa soto yang Zu masak.....Tapi air tangan ibu, membuatkan Soto tu lebih sedap... Terima kasih Mak... eemmm sedappp sangat.. budak2 sekarang kata... sedaaappp gileeeeeeeeerrrr..hehehhehe... Mak tau Zur x berapa makan Nasi Impit, so Mak celurkan Koey Teow sekali.. aduhhh sedap... ni dok sambil taip pun rasa kecur air liur jaaa.. xpe jap lagi.. 2nd round lak laaa..eeemmmm....Sukanya Hati Zur dapat Makan Soto Mak Masak...
Sempat jugak, Zur Snap Pic Soto ni, tapi ni Zur hidangkan untuk Abah..
Kasi letak..sambal kicap.. banyak sikit..pehhh..sedappp..

2 comments:

YANA SHAIFUL said...

bestnyaa..rindu jugak nak makan masakan mak..mak masak pe pun sedap..goreng ikan pun sedap kan..:-)

ZurHeritage said...

betul sangat2.. xde mknan yg dpt lawan masakan mak kan yana...makan ikan kering pun sedapp....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...