Cheese Tart Lagi

Salam...
Walaupun hari sabtu tu sbuk dengan tempahan, tapi masih ade mase untuk aku siapkan Cheese tart untuk adik dan bakal adik ipar...eemmm keje aku xbyk, aku hanya wat doh untuk kulit tart n filling cheese je... yang lain aku serahkan kat adik lelaki aku dgn bakal adik ipar aku tu.. hehhehe sudah semestinya, diorng kena decorate sendri cheese tart tu.. aku just bagi guideline je... hehehhe konon mcm master chef lakk.. tgok anak buah yang sedang buat keje di dapur..hehehehhe..jangan marah naaa.....macam2 design diorang buat..hahahhaha... ada yg cantik.. ade yang..hehehhehehe.....kurang cantik... biaselaaa orang baru pertama kali buat...tambah2 adik laki aku yang buat.. emmmm mcm2 dia buat kat cheese tart tu.....dia kata dia buat lawa.. bole laaaa..sebagai semangat untuk buat lagi cheese tart...diorang wat  oreo cheese tart, blueberry cheese tart n strawberry cheese tart..
Pelbagai Jenis Cheese Tart
Macam2 decoration diorang wat..hehhehe maklumlaa.. dah nk tengah malam.. mata dah ngantuk..tapi semangat kuat utk teruskan wat tart ni..hahahahah
Oreo , Blueberry N Strawbeey Cheese Tart

Comments