Thursday, April 14, 2011

Acar Buah Jiranku

Salam ,bertemu kite di N3 yang baru...
Baru-baru ni aku aku ada tolong kawanku tempah acar buah.katanya warga emas  di Pusat Jagaan Warga Tua teringin nak makan acar buah jiranku ni.Jiran aku ni, pandai betul buat acar buah.. cukup serba serbi rasanya.. memang sedap, yang boleh diorang buat tempahan ni bermula pada tahun lepas la.. aku tempah acar buah dalam RM 150.00, then aku packing dalam bekas plastik kecil untuk aku kasikan kat kengkawan kat ofis n boss aku, kawan2 adik aku dengan kawan2 abahku... bila diorang dah mula rasa..emm mula laa ada mintak tolong aku pesankan....sampai xmenang tangan Jiranku nak buat masa tu....Setakat ni, acar yang penah aku makan, acar buah jiranku inilah yang paling sedap....makan dengan nasi panas dengan acar pun dah cukup..xpayah lauk lain.eeemmm sdappp....
Acar yang telah siap di "packing"
Banyak bahan-bahannya
Makan dengan Nasi panas sedapnya.....

4 comments:

azi said...

Zu..kak pah demam ni...sungguhhh..rasa sakit habis satu badan....yang tak tahan tu air hidung ni x berhenti meleleh...hu..hu...kalau dapat makan acar buahkan sedapppp....emmmm...he..he..

ZurHeritage said...

semalam lagi sudah nampak simptom2 demam..hari ni, demam laa..sian betul laa dengan akak aku sorang ni.. jgn lupa makan ubat tauuuu..kalo mkn acar lagi cepat lega

nida husna said...

sedapnyaaaa :)

ZurHeritage said...

mmg sedap adik... tq follow akak adikk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...