Tapau luar jer..thanks Atun...

Salam semua...
Aku nk ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga laa kat adikku, Cik Halimatun Saadiah kerana membelanja kami seisi keluarga makan, walaupun xmakan dekat luar, walaupun hanya tapau kt umah je, rezeki...Aminn... Dia memang planning nak blanja kami makn bile dapat gaji... Biasa la, menu rutin, mesti ade Yong Tau Fu, Sate ,Mee Kari , Sup campur dengan Moi sup.. Mak kata habis ka beli, banyak2 ni, lagipun kita 4 orang je nk Makan, adikku dengan selamba kata, xpe, xhabis leh simpan dalam fridge wat bfast....hehehhehe....tul tu, atun.. feverate aku Yong Tau Fu... Yong Tau fu kat Medan Selera Taman Ria, memang The best la.. masa aku dok kt UUM dulu pun , xjumpa yang macam ni, yang buat Yong Tau Fu ni best, sudah semestinya, kuahnya.. tapi sayang seribu kali sayang...kalo dulu, kuah punyer laa banyak, sekarang dah ckit, tpi.. xkisah laa skit kaa tak, rasanya memang sedap...adik aku, cik Atun ni, kalo kwn die mai kdah nak jumpa dia, mesti ctu la tempat yg ditujunya... memang sedap laa...harga pun boleh tahan, xmahai sangat....semua makanan yang dibeli kat MEDAN SELERA TAMAN RIA SUNGAI PETANI sedap...lagi satu Sup campur, pehhhh..tapi jgn lupe mintak letakk sambal merah extra+cili padi.. kalo makan dengan nasi kosong je pun dah cukup.. tapi aku ratah daging dengan sup aje laa..xambik nasikk..eeemmm.. once again..thanks too atun..hehhehe lain kali blanja lagi..hehehehhehe
satay ayam n daging
Yong Tau Fu
Sup Campur

Comments