Ikan Bakar Pulau Langkawi

Aduh..teringat lagi masa aku dengan sahabatku Masyitoh waktu kami sama-sama bercuti Pulau Langkawi selama 4 hari 3 malam,pengalaman yang begitu best, maklumlaa xpenah lgi kuar bercuti dgn kawan lama aku ni... best sgt...dari mula bertolak sampai laa pulang ke rumah...tapi yang paling best cari port ikan bakar yang best , aku dgn Mas x familiar sgt tempat ikan bakar yang best, Day 1, pusing punya pusing xjumpa tempat yang best last2, makan kat warung dekat dengan chalet jaaa...Day 2, also pusing punyer pusing still xjumpak dengan tempat yang best untuk menikmati ikan bakar yang best.. jadi utk malam Day 3 tu, we make a decision ,xkira tempat tu best kaa, x best ka.. kite mesti makan seafood jgak.. last2 jumpak jgak tempat yang menarik, tepi laut,berdekatan dengan Malibest, tapi menu dah xbanyak coz kat tempat tu diorang ade handle event, so kami pun order laa apa yang patut, kami order ala2 western ,eeemm tp sedapp..sedap sgt,kami order sotong, ikan dengan udang, aku tau makan jaa..xtau masak apa... tapi yang sedap sgt,ikan nyee betul2 fresh, sampai lepas makan je trus aku pening kpala, punyer manis ikan tu...walaupun kami xdapat makan seafood di tempat yang kami rancang2kan,,tapi berbaloi makan ikan bakar kt pantai cenang tu.. sedapppp....sampai xlarat nak habiskan seafood tu.. memang berbaloi-baloii.....semoga suatu hari nanti, dikesempatan lain kita akan bercuti lagi Mas...
Kenangan kami Tika di Pulau Langkawi.Pengalaman yang sungguh menarik sahabat. Semoga Persahabatan kita hingga ke Akhir hayat.

Comments