Kemalasan Melanda

berbaris resipi-resipi yang mintak diuploadkan..hehhehe perasan.. cuma kesempatan je yang xde.. cheewahhh..konon je tu.. sebenarnya kemalasan tengah melanda diriku ini..ade resipi nak dimasukkan tp malas nak cari card reader yang hilang untuk aku uploadkan gambar2 tu.. takkan hanya nak mengharap gambar kat uncle google.. mesti die marah punyer..hehehheh.. baru2 ni aku ade beli Cheese Dip Premix, sedap sangat, lepas ni xpayah susah lagi nak beli cheezy wedges kt KFC..bancuh aje Cheese Dip Premix dengan air panas..kasi taruh atas kentang wedges.. sebiji mcm kat KFC... tp semalam aku buat mcm Twister KFC tu.... aku gunakan Tortilla kentang+Mayo+PopCorn Chicken Ayamas+tomato+Salad+Cheese Dip Premix=Twister Ala Zur..sedapp.. Buat2 adikku aku yang sedang baca blog kak an ni..hehehhehe jgn jeles nooo..nanti balik kak an buatkan...untuk N3 yang berikutnya akan ku uploadkan gambar2 tu k....

Comments