Attending My Cousin Wedding

Assalamualaikum wbt...
Malam ni baru ada kesempatan aku untuk meng'Uploadkan Picture Cousin aku nyer Wedding...rasanya, lama sungguh aku x attend untuk mana2 wedding pun... untuk thun ni , yang ni laa yang 1st aku attend...best jgak dapat makan lauk kenduri, aduhhh..sedap sangat masak daging masak putih dia, dengan Laksam...tergugat jugak aku nye diet..tp SABAR  zur....hehhehe..aku dalam usaha untuk mengurangkan makan....harap2 berjaya.... Tak sempat pulak aku nk capture picture makanan masa kenduri hari tu, punyer fokus kat makan....tapi aku sempatla ambik beberapa picture sekitar Majlis tersebut berlangsung ....
Pelamin
Antara Hantaran yang dapat aku capture
Bilik Pengantin,sorry bantal abis berselerak coz diorng bru lepas sesi bergambar.
 Ni la Cousin aku.. Selamat Pengantin Baru eeekkk
Selamat Pengantin Baru Puan Cik Seri Zanita Bt Johari
Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat
dan dikurniakan zuriat yang Soleh dan Solehah.Amin...

Comments

Anonymous said…
Salam,


Selamat pengantin baru to both of you...Semoga kekal berbahagia sehingga ke anak cucu, amin.

- Royal Kedah Club (2655)-