Chenta Strawberry

Pagi tadi dok ngemas folder dalam PC, tetiba terjumpak plak dengan picture keluargaku masa diorng gi bercuti di Cameron Highlands,aku suke sangat gambar2 strawberry yang adik aku capture, rase nak masukkan dalam blog aku ni, bukan ape, geram sangat tengok warna strawberry merah menyala, membangkitkan nafsu nk memakan strawberry tu,tpi apa kan daya aku xdapat join family aku g sana, so gambar2 laa sebagai peneman. Family ku xlupe bawak balik ole2 strawberry dekat aku, tpi rasa dah xsesedap makan kt Cameron dah..hhuuhuhuhuhuuhuh...



adik2 aku sempat berposing lagi depan strawberry ni.. really chenta strawberry...

Diorang siap makan cheese cake with strawberry lgi..yummy222...


xpelaa....sekurang-kurangnya aku, dapat menatap strawberry yang merah ni, aku ni sensitif sikit benda yang warna merah ni....hhehehe..i liiikeeee..

Comments