Aktiviti Hujung Mingguku....

Alhamdulillah, semua berjalan dengan begitu lancar sekali, hujung mingguku dimaanfaat dengan begitu efektif sekali, tiada ruang untuk aku duduk saja di rumah, seawal pagiaku memulakan langkahku ke dapur,untuk menyiapkan kuih.Then,aku bergegas bersiap untuk pergi ke Alor Setar. Pada 18 Februari 2011 bersamaan hari Jumaat, aku telah menyertai bengkel Cupcakes. Best juga Course tu, tapi yang tak bestnya, ramai sangat student, xleh nak fokus sangat, tp part yang aku paling suka, hehheheheh , pegang piping bag dengan Nozzle, best part tu.....kire ok laa, ada jugak aku buat keje, lepas ni aku nk cari kursus personal pulak laa!!!!!!.. lagi leh direct dengan sifu....tapi apa2 pun, aku dapat menghasilkan sesuatu. Iaitu Cupcakes!!!!!!!




Pada 19.2.2011 pula,di Teluk Air Tawar, aku menyertai bengkel pembuatan roti, best sangat kursus ni, di bengkel ni aku mengenali kak Aida dengan Syafikah, groupmate aku,student bengkel ini hanya 10 orang, so boleh fokus lebih dalam pembuatan roti... best sgt,banyak yang aku belajar, petua2,semua xkedekut ilmu, bengkel macam ni laa aku nak... aku akan join lgi, sekiranya ada fasa seterusnya....

 Mexican Bun, Kaya Bun, Red Bun Twist 


P/s:So Sorry, picture utk  roti xbyk, xsempat nak snap, sebab dok kusyuk wat roti.

Comments