Kuih Ketayap.. oooo Kuih Ketayappp....

Setiap hari aku bangun awal utk melenggang kuih ketayap...Kalo kat ofis aku setiap hari diorng order.. adela akak kt ofis aku ni kata"die kata makan kuih ketayap aku nie kalo makn 5 bijik skali makan kak bole tau"... makin kembang laa aku dengan pujian yg diberikan... setiap hari aku bawak kt opis... diorng xjemu2 dgn ketayap yg aku wat.... tambahan diorng turut memesan kuih cara istimewa yg mak aku buat..dgn kuih badak... kawan-kawan kt opis slalu support aku.. kalo ade meeting ke? ade majlis ape ke diorng mesti pesan kuih aku dulu..hehehehehehheh........dulu mase aku letak kt warung sikit je... skrg nie ni menggunung aku susun kuih ketayap..makin ramai peminat...teringat dulu aku, mase mula2 blajar nk gulung ketayap..selalu mak marah.. gulung tak kemas laa...inti tak banyak laaa....heheheh kadang2 merajuk dengan makkk..tp atas tunjuk ajar mak.. sekarang dah pro tauu.. heheheheh pagi nie aku buat banyak sgt kuih ketayap..utk pelanggan-pelanggan ku.. inilah sejarah ketayap ku.......KETAYAP OOOOO  KETAYAPP.......


Comments