Permulaan tahun 2011

Dah lama rasanya aku x update aku punye blog nie.. tahun 2011 permulaan yg baru buat aku memulakan kerja bru aku nie di samping bisnes kecil-kecilan aku... aku meninggalkan kenangan 2010 yang penuh dengan suka dan duka. Harapan ku agar tahun ini lebih baik dan dimurahkan rezekiNya agar aku dapat mencapai cita-citaku membuka sebuah cafe kuih-muih tradisiona terlaksana,bagi menyambung usaha yang telah ibuku mulakan berpuluh tahun dahulu.. aku ingin mengubah nasib keluarga ku.. InsyaAllah atas dorongan dan sokongan dari keluarga dan kawan-kawan sekerja ku, aku akan berjaya... Cuma aku perlu tingkatkan usaha ku.. Kini aku nk memperkasakan diri ku dgn kursus yg ade, bgi membantu aku untuk mendalami bidang yg aku ceburi ni... setakat ni, kemahiran yang aku ada adalah berkat tunjuk ajar ibu aku, yg selama ini xpnah jemu ngajar aku, aku bersyukur kepadaNya...

Comments