Tempahan Cheese Tart 2012

Salam...
Alhamdulillah dalam bulan Februari rezeki melimpah ruah... terlalu bz sejak kebelakangan ni. Aku banyak menerima tempahan Choc Chips Cookies, Cornflakes Crunchy Cookies  dengan Cheese Tart. Kepada customer yang tempahan yang aku terpaksa tolak, harap maaf yer, ada skit kekangan yang menyebabkan tempahan aku terpaksa tolak, tpi insyaAllah anda boleh membuat tempahan semula.

Aku ada buat sedikit pembaharuan pada topping atas Cheese tart aku..

Strawberry Cheese Tart
Blueberry Cheese Tart
Tempahan   13. February 2012- Puan Mastura 100 Biji
Tempahan 23 Februari 2012- Puan Rashidah (PKMD Kuala Muda) 200 Biji
Design Lama Cheese Tart
Tempahan Dari Kak Maya , Puan Nurul dan CC Aishah, setiap seorang menempah 30 biji pada 26 Februari 2012

Yang terkini aku baru saja menyiapkan tempahan pada 1Mac 2012 untuk kak Shidah, Kak Rubiah(PKMD Kuala Muda), dan seorang lagi Puan Anum dari Sungai Dua.

Comments