Pizza in the House

Projek yang telah lama terbengkalai, akibat kemalasan memasukkan entry yang amat sangat, ni pun, adik manja ku sorang ni dok push soh update n3 terbaru. Banyak je yang aku masak, cuma aku jadi malas plak, orang kata nak berbloging xbole malas2, kena rajin.  Maklum laa, parttime berblog ni, bile mai mood berblog, kalo bole sume n3 nak masuk sekaligus..hahahaaha..apa laa aku dok merapu ni...Projek yang aku dan adik manja aku(adik bongsu yang sangat baik) dalam 2 minggu lepas buat ialah projek menyiapkan pelbagai jenis pizza yang ala2 PIZZA HUT, hahahahahha sama tpi tak serupa langsung . Abah ngan Mak laa ni, peberet diorng makan Pizza laa,,, ala Hawaian ada... seafood pizza ada... peperoni pizza ade.....Tuna pizza pun ada..... Jom cuci mata tengok Projek aku ngan Adik Manja buat..
Ala Hawaian Pizza.. penuh ngan nenas
Seafood Pizza
Tuna Pizza

Akhirnya berjaya jugak aku masukkan N3 ni, atas permintaan Adik Manja...

Comments